Volgers

woensdag 18 augustus 2010

'I Believe I Can Fly......................


Vanaf het moment dat ik deze stempel zag, wilde ik hem hebben, de 1e kaart is nu klaar en
ik ben er zelf tevreden over.
Ook het inkleuren met Derwent ging goed, alleen is haar pakje meer naar de lilakleur als de kleur van het achtergrondpapier. ( is een scrapvel, maar de naam weet ik niet 1.2.3 ).
Tekststempel spreekt ook voor zich.
Bloemen heb ik zelf beinkt, en ook de zijkantjes van de kaart.
Zodra ik kan begin ik aan de volgende kaart..........probeer hem dan met distress in te kleuren.

Vandaag hebben wij vanaf een uur of 3 feest, vanwege de 80ste verjaardag van mijn moeder.
Heb verschillende hart-enveloppen gemaakt en een mooie fotolijst gevuld, de foto's houden jullie nog te goed.

Groetjes Lia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.