Volgers

maandag 20 september 2010

Merry Christmas

Dit is even het laatste kaartje voor mijn vakantie.
Morgen vertrekken wij naar de Turkse Riviera, waar het momenteel 35 graden is, beetje warm nog voor mij, maar andere warmte.
Met een groot zwembad voor de deur, zal ik mij prima vermaken.
Er gaan wel wat knutselspullen mee in de koffer, maar weet niet of ik er iets mee doe, het gaat om het idee he?
Als je het mist, kun je toch even rommelen.
Dus dit is voorlopig de laatste post, hij lag al even te wachten.
Achtergrondpapier is van Making Memories, als het goed is.
Tekst is een rubbon, kantje van de markt, plaatje uit een pyramideboekje.
Creatable van Marianne.


Teksten binnenin zijn beide stempels.
Ik vind hem heel mooi geworden en wat vinden jullie?

Alvast weer bedankt voor jullie berichtjes en tot over een dag of 12.

14 opmerkingen:

  1. Supermooie kaart !! Ik wens je nog veel plezier op vakantie !!! Daar is het altijd super oke !!
    Geniet !
    groetjes, en tot later !
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lia het is weer een plaatje,en ga lekker van je vakantie genieten,ik ben zo jaloers hihi.
    Tot over een paar weekjes.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart is dit.De stans is ook erg mooi.Ik wil je graag een hele fijne vakntie toe wensen, en geniet ervan. Voor je het weet is het weer voorbij.Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaart, een heel fijne vakantie, geniet er lekker van.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi

    wat een prachtige kaart!!

    een hele fijne vakantie geniet er maar lekker van!!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lia

    Een heel mooi kerstkaartje!! Ga lekker genieten van je vakantie! Tot over 12 dagen!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Lia, hij is inderdaad heel mooi geworden, stijlvol! Hele fijne vakantie, genietse! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lia,
    Prachtig kaartje, ik wens je een fijne vakantie toe geniet er lekker van.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Lia,

    Wat een lievertje van een kaart.
    Een fijne vakantie en geniet maar van het weer. 35 graden, lekker hoor.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart en de stans super.
    Fijne vakantie
    Groet, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is prachtig, je bent al weg, maar ik hoop dat je een superleuke vakantie zult hebben!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooie kerstkaart heel erg mooi
    Ik wens je een hele mooie vakantie toe geniet van de zon tot gauw
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooi kaartje Lia en geniet van de rust, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.