Volgers

dinsdag 19 oktober 2010

Kerstkaart

Goedemorgen allemaal,

Het is nog erg vroeg, maar hier raast het verkeer, al druk voorbij.
Als je zo vroeg op bent en dan al ziet wat er voor bedrijvigheid zich buiten afspeelt,
blijkt toch wel dat er heel veel mensen vroeg op zijn/moeten.
Heb voor mijn werk ook aktijd 's nachts gewerkt en kon dan ook zo genieten van
het aanbreken van de dag.

Maar goed, ik post vanmorgen 2 kerstkaarten, die ik gisteravond heb afgemaakt.
Ze zijn niet helemaal naar mijn zin, maar kunnen er mee door.




Leuk als jullie weer een berichtje achterlaten, vind ik altijd zo leuk om te lezen.

Fijne dag                                      

22 opmerkingen:

  1. Hoi Lia,is niets mis mee hoor
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee hele mooie kerstkaarten Lia.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi lia

    niks mis mee,mooie kaartjes!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niets mis mee, hoor. Ik vind ze erg leuk :-)
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zijn mooie kerstkaarten hoor Lia, het hoeft niet altijd met vel frutsels, eenvoud siert de mens.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, ik ken dat, ik moet altijd vroeg op als ik ga werken, maarre... ik geniet niet van het aanbreken van de dag!Draai me graag nog eens om als het pas kwart voor zes is... :)

    Mooie kaartjes, ondanks dat je er zelf niet zo tevreden over bent. Ik houd ook erg van eenvoud.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lia,

    Mooie kaartjes maak jij seg !
    En deze 2 vind ik ook MOOI hoor.
    Meer hoeft er nie op hoor, anders zou het misschien te vol geworden zijn, niet ?

    Zoals ik voorhad met de overgooier van mijn kleindochter. Deze vind ik ook nie zo naar mijn zin en daarom die frullen aan de armsgaten maar meer moest er nie bij zijn want dan is het concept weg hé :)
    En ieder zijn smaak is anders !

    Nog bedankt om een reactie achter te laten op mijn blogje en volger te worden.

    nog een prettige dag, Susie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat is er mis met deze kaarten helemaal niet ik vind ze leuk dag groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Lia, niks mis met deze kaartjes.
    Ze zijn toch leuk. Leuk geneg om ze toch
    te versturen straks.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Lia

    Niets mis met deze kaartjes hoor ze zijn mooi!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan, zo met die stempels erbij.
    Ze zien er mooi uit.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er weer prachtig uit Lia
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind ze prachtig Lia,en wat een mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk die vintage afbeeldinge,
    liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend wat je allemaal maakt Lia, ik ben meteen volger van je geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaartjes voor mijn idee niks mis mee
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hallo lia wat een mooie kaartjes heb je weer gemaakt groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hai Lia,

    Je had een vraagje op mijn blog, antw. *Spelen met inkt* heet de workshop, vele techniekjes leuke techniekjes en info komt dan voorbij. We worden de gehele dag verwent met oa incl een heerlijke lunch. Je kan je altijd via Marlous opgeven voor de reserve lijst of bericht ontvangen met de nieuwe datums, het gaat altijd hard vandaar...Hoop dat ik je antwoorden heb beantwoord anders mail je mij of Marlous maar, altijd goed hoor.

    Warme groetjes met een dik compliment voor je heerlijke blog.

    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn zeer goed geslaagd hoor.Helemaal niets mis mee.Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Lia,
    Leuk zeg dat uw mijn vloger bent geworden.Heb ook eens even op uw blog rond gekeken ,maar uw maakt ook zekers leuke dingen.Fijn weekend en tot blogs.
    GR Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.