Volgers

zaterdag 24 december 2011

Prettige Kerstdagen

Goedemorgen allemaal,

Vandaag nog even een paar laatste kerst kaarten, die ik jullie graag wil laten zien,


Ik heb een easelkaart gemaakt en natuurlijk het mooie Pion papier gebruikt, een craftable van Marianne, takje van Magnolia, andere kleine prulletjes uit voorraad.

Ik had nog wat plaatjes liggen van Anton Piek en maakte daar o.a. deze kaart mee.

Na de Kerstdagen kom ik nog even terug met wat kerst kaartjes, om in Januari te starten met gezellige frisse andere kaarten, waar ik tussendoor al mee bezig ben.




Het afgelopen jaar heb ik ontzettend genoten van al jullie prachtige creaties en heel veel inspiratie opgedaan.
Ik vind het geweldig leuk dat jullie met grote regelmaat mijn blog komen bezoeken en dan ook nog leuke gezellige berichtjes achterlaten. Ik wil jullie daarvoor enorm bedanken en wil ik jullie allemaal hele goede liefdevolle en gezellige kerstdagen wensen.



25 opmerkingen:

  1. Hoi Lia,

    ik wens jou hetzelfde en ook jij bedankt voor de reacties op mijn blog!
    De kaart is super leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi lia,
    nog heel warme kaartjes heb je daar ! mooi !
    ik wens je hele fijne feesten en tot later !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes!
    Fijne dagen...gr. Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend mooie kaarten!
    Prettige kerstdagen,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hoi Leuke kaarten jullie ook fijne dagen.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaarten zijn weer beeldig Lia en jij ook hele gezellige dagen!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt Lia. Ik wens jou ook hele goede kerstdagen en vooral een heel creatief 2012. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij ook hele fijne dagen Lia en je kaartjes zijn echt schitterend!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaartjes lia
    en ook jij een hele fijne kerst en voor jou en je dierbare een heel gezond en creatief 2012
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi, de easel is zo lief.

    Wens je hele fijne dagen en een creatief 2012.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gedaan heb je dat. Hele fijne kerstdagen
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie kaarten
    fijne feestdagen en alvast een gelukkig en gezond 2012
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig...jij ook fijne kerstdagen!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het zijn weer schitterende kaarten geworden Lia en ook jullie wens ik gezellige kerstdagen toe.

    Liefs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Lia,

    Wat een prachtige kaarten zijn het weer geworden. en Lia ik wens jou en je gezin gezellige kerstdagen toe.

    Liefs Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Lia, wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt.
    Ik wens jullie ook hele fijne Kerstdagen dagen toe.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi lia
    ook van deze kant alle goeds van de wereld je toegewenst en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn allemaal prachtig!
    Fijne dagen!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je nog mooie kerstkaarten gemaakt, Lia. Het is het afgelopen jaar ook een feestje geweest om op jou blog van die prachtige kaarten te mogen bekijken. Jij en je familie ookhele fijne dagen en een gelukkig en creatief 2012.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige creaties laat je nog zien, geweldig zeg!!! Hele fijne dagen toegewenst en vooral een gezond 2012!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. jij ook bedankt voor je lieve reactie en ook hele fijne feestdagen en een gezond en creatief 2012

    liefs manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik kwam de laatste tijd niet veel meer aan het bloggen toe, je hebt er leuke kaart opstaan, mooi gemaakt hoor! Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je kerstkaarten zijn super mooi.
    En de kleuren zijn prachtig,en je easelkaart,vind ik ook zo super.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat zien ze er weer schitterend uit.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ook deze zijn weer prachtig Lia, volgens mij gheb je een aardige collectie aan kerstkaarten gemaakt dit jaar, heb veel moois voorbij zien komen
    gr
    miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.