Volgers

zondag 16 september 2012

101 jarige

Goedemorgen allemaal,

Mijn moeder vroeg mij een kaart te maken, voor mijn vakantie, voor een dame die volgende week 101 jaar wordt!!
Ik ken haar niet persoonlijk, alleen van horen vertellen.
Wat een leeftijd he? Ze woont nog zelfstandig, en is een hele lieve vrouw.

Dus het papier van Graphic45 Ladies Diary opgezocht en aan de slag gegaan, en dit is hem geworden

Nu ik hem plaats ben ik vergeten de binnenkant te fotograferen, dom, maar goed, alweer mijn Papermania Cijferstempels gebruikt, roosjes, echt veertje, en diverse frutsels uit mijn voorraad.

Binnenin de kaart ook design papier geplakt en daarop de stempel: In ieder jaar zitten bijzondere momenten en daar is dit er een van, ( Different Colors ) gebruikt.
Ook een verstopt labeltje, waar ik het nu eigenlijk niet mee eens ben qua kleur.


Benieuwd wat jullie ervan vinden, mijn moeder is zeer tevreden ieder geval.
Aankomende week vertrekken wij voor 12 dagen naar de zon, dat betekend een blogpauze, en zal het wat stil zijn hier op mijn blog.
Ik probeer wat kaarten in te programmeren, hopende dat het werkt.

Het zonnetje schijnt volop, vanmiddag nog de kids op visite, gezellige drukte dus.
Ik wens jullie allemaal een hele zonnige Zondag,


31 opmerkingen:

  1. wow, 101 en zelfstandig wonen ? wat knap ! dat is pas van het leven genieten ! wens ze maar een dikke proficiat en met jouw kaartje kan haar dag niet meer stuk ! grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Lia!!!
    Voor een wel heel bijzondere jarige een beetje terug in een tijd die ze zich misschien nog heel goed kan herinneren dus een prachtige keuze van je. Ze zal er meer dan blij mee zijn en vaak opnieuw bewonderen!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart voor een 101 jarige. Wat een leeftijd, zeg. En dan ook nog op zich zelf wonen. Mijn petje af.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beeldige kaart heb je gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 101..... men dat is oud!!!! haha
    PRACHTIGE kaart heb je gemaakt zeg!
    En heel fijne vakantie, geniet ervan!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ik 101 mag worden heb ik lkker nog een poosje te gaan....wat een leeftijd en wat een schitterende kaart!!!!
    Een hele fijne vakantie!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow!! Lia,wat een schitterende kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat kom je niet snel tegen op de blogs, een kaartje voor een 101 jarige, super geheel geworden!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw, wat een schitterende kaart en wat een leeftijd.
    geniet lekker van je vakantie en de zon.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat mooi Lia en wat een leeftijd! En dat deze dame nog zelfstandig woont, knap hoor.
    Alvast een hele fijne vakantie en lekker genieten.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi lia
    wat een prachtige kaart en deze dame die de kaart gaat ontvangen hebt zeker in deze tijd geleefd en zal hier heel zeker erg blij mee zijn,SUPER!!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leeftijd en je kaart is heel erg mooi.Fijne vakantie.Onze vakantie zit er bijna op.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Lia,
    101 wat een leeftijd. Je hebt een heel MOOI kaartje voor die dame en met die dame gemaakt ☺☺☺.
    Alvast een hele fijne vakantie toegewenst en GENIET van de blogpauze.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart voor een dame op leeftijd! Leuk dat veertje in de hoed.
    Fijne vakantie!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind hem supermooi!! Die dames van 101 (inderdaad zeg, wat een leeftijd en dan ook nog op haarzelf wonend) zal er weg van zijn. Deze stijl moet zij ook meegemaakt hebben. En alvast erg veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow 101 wat een leeftijd en nog zelfstandig wonen!!!
    Dit kaartje is zo mooi Lia!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig je kaart daar zal mw wel heel erg trots op zijn. 101 jaar en dan nog zelfstandig wonen Knap hoor Leuk zo opdracht voor een 101 jarig
    Heel veel vakantie plezier
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart Lia.
    Wat een leeftijd zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi kaartje Lia, fijne vakantie.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauuuw wat een schitterend kaartje
    en en hele fijne vakantie

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een schitterende kaart met een mooie afbeelding en mooie details! Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor de 101 jarige. Wat een leeftijd!
    Fijne vakantie, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend gemaakt. Heel leuk met die prachtige dame.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ongelooflijk 101 jaar, nou dat verdiend wel een mooi kaartje! Prachtig geheel is het, mooi nostalgisch!! Fijne vakantie, geniet ervan!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw Lia wat een superkaartje heb je gemaakt. Jeetje me neetje 101 jaar en dan nog op jezelf wonen, wat geweldig zeg. Ik weet zeker dat ze het kaartje heel mooi gaat vinden. Alvast een hele fijne vakantie.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schitterende kaart, heel mooi.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw, 101!!
    Dat is wel heel bijzonder. Ik vind het een heel mooie felicitatie!
    Lekker hoor, een vakantie in het vooruitzicht! Geniet ervan!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw, wat een schitterende kaart Lia!! De 101 jarige dame zal dit zeker prachtig vinden. Een mooie leeftijd en als je dan nog op jezelf woont...
    Alvast een hele fijne vakantie en geniet ervan!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Bijzonder om zo'n leeftijd opmeen kaart te mogen verwerken!
    Het is een heel mooi kaartje geworden!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi hoi,

    Beetje laat, maar wat een geweldige kaart is dit! top!
    Geniet lekker van jullie vakantie, is hier brrrrrweer-)

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat is dit een prachtige kaart!
    grjts
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.