Volgers

woensdag 5 september 2012

Vintage

Goedemorgen allemaal,

vandaag 2  vintage kaartjes voor jullie uit mijn pc album


Het papier is Van Maja Design Vintage Summer, swirl van Die Namics, het plaatje van internet op
printbare canvas geprint.
Kantjes uit voorraad.


Zelfde papier, Memory Box mal, frutsels uit voorraad.

Ik ga nog even jullie blogs bezoeken, en straks mag ik Tessa gaan badderen, daar kijk ik helemaal naar uit.
Ondertussen werk ik alvast aan de kerstkaartjes.

Fijne zonnige dag allemaal,


29 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes zijn het Lia
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk bij vintage altijd aan bruin,maar ik zie dat het ook heel anders kan!Ze zijn prachtig geworden.
    Veel plezier met het badderen:-)

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi lia
    twee prachtige kaarten en vind die altijd zo mooie romantische uitstraling hebben!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allebei je kaartjes zijn schitterend.Ook heel leuk met de memory mallen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaarten Lia.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beide zijn het schitterende vintagekaarten!
    Leuk om je kleindochter in bad te doen. Je zult er vast van genoten hebben.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Lia,

    Wauw, die vintage-kaarten gaan je toch steeds mooi af hé ség !!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaarten Lia en spatter maar lekker met de kleine meid, wat een feest!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow 2 prachtige kaartjes Lia!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh waaw Lia wat zijn ze prachtig zeg !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lia , erg mooie vintage kaarten !! Heb je die op voorraad staan op de PC ?? En gaat het goed met de kleine Tessa ? Lekker genieten zeg .... Succes met de kerstkaarten. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kaartjes hoor
    geniet van het badderen
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  13. je vintage kaartjes zijn prachtig Lia en lekker genoten van het badderen van de kleine?

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee hele mooie, chique vintage kaarten Lia! Prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige vintage kaartjes en wat zijn ze toch mooi de memory box mallen. Veel plezier met Tessa, geniet ervan!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat prachtig gemaakt. Veel plezier met Tessa
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Lia,

    wat een supermooie vintagekaartjes heb je gemaakt!! Als ik dit zie dan realiseer ik me dat ik toch wel swirls op mijn verlanglijstje moet zetten. Wat een effect!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn allebei super Lia, toppertjes. Ik hoop dat het badderen van Tessa leuk was, maar daar twijfel ik geen seconde aan. Leuk.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beide kaarten zijn erg mooi en wat een fantastische mal heb je gebruikt.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaarten Lia!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt Lia!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. 2 heel verschillende kaartjes aleen door de kleur.
    erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schattige kaarten heb je weer gemaakt.

    Lekker gebadderd met Tessa?

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Twee prachtige vintage kaartjes!
    Super mooi gemaakt Lia!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaartjes!
    Ondertussen heerlijk genoten van het badderfeest?!

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Erg mooi vind ik je kaartjes in vintage stijl, heel subtiel van kleur ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het zijn leuke kaartjes.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.