Volgers

zaterdag 29 juni 2013

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

het was een beetje rustig rondom het bloggen door mij, door allerlei andere zaken die geregeld
moesten worden en ook wat opdrachten die bijna af zijn.

Vandaag heb ik voor jullie een verjaardagskaart, die ik maakte voor een goede vriendin.

Papier komt uit een blokje waarvan ik de naam niet meer weet, plaatje en hoekjes uit mijn voorraad en verder is de cirkel een spelbinder.

Vandaag gezellig bij het Summerevent van Doe@ding geweest, heel druk, gezellig en  veel gezien en geleerd, natuurlijk weer de hoognodige spulletjes in mijn mandje laten vallen.

Kom snel weer bij jullie langs om een berichtje achter te laten, wordt gelukkig toch nog een beetje zomer aankomende week.

Fijn weekend allemaal,




20 opmerkingen:

  1. Een leuk kaartje Lia, ik hoop dat je een mooie dag gehad hebt. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het leek mij ook heel gezellig maar was om in mijn uppie te komen toch iets te ver .
    Een hele mooie kaart
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Wat een mooi kaartje. Was ook van plan om te gaan, maar was al bang dat het erg druk zou zijn, dus ben toch maar niet gegaan, al dacht ik wel de hele dag, wa zal ik hebben gemist. Leek me heel leuk, maar om alle vanuit rijen te bekijken is niet echt mijn ding.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje lia..en wat fijn dat je een leuke dag heb gehad daar in het walhalla van ons scrapfanaten



    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lia,
    Lijkt me heerlijk zo'n dagje Summerevent, helaas niet haalbaar met het OV vanuit Drenthe, je kaartje is heel mooi gemaakt met een lief plaatje..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Lia

    Wat een geweldige mooie kaart heb je gemaakt, je vorige is ook al zo'n schatje. Ik heb een week geen internet, televisie of telefoon gehad (blikseminslag) en ben nu alles aan het inhalen. Dus kom ik ook hier weer kijken en wat is het weer genieten. ik lees al op verschillende blogs dat het summerevent zo gezellig was, het lijkt mij ook heerlijk.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoor al van heel veel mensen die er zijn geweest, en die er van genoten hebben. Deze kaart is trouwens supermooie. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo,

    Knappe kaart en ook mooi papier !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Leuke kaart zo,leuk om je even gesproken te hebben.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klinkt leuk, jouw event bezoek! mooie kaart is dit, Lia! Mooi papier gebruikt ook en als geheel een pracht van een vintagekaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart .Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig kaartje heb je gemaakt voor je vriendin.
    heel mooi in de vintage stijl en super plaatje er op.
    gr van An

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart zeg Lia!!!!
    Gr Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterende kaart met schattig plaatje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart en het plaatje is een schatje, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend kaartje Lia!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Lia, erg sfeervol!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.