Volgers

maandag 28 april 2014

Foto Doos

Hallo allemaal,

Nou ook de griepverschijnselen zijn weer op zijn retour, nu heb ik nog 1 probleem en dat zijn hele dikke voeten, dus vanmiddag maar weer eens richting huisarts.
Wil jullie allemaal bedanken voor alle lieve berichtjes en beterschap wensen.

Vandaag is het mijn beurt iets te plaatsen op het blog van Hobbyhome. Ik heb geen kaart voor jullie, maar ik heb een kartonnen theedoos omgetoverd in een foto doos.
Kijk maar even mee


Zo was hij eerst gekocht bij 't Hobbyschuurke



Hiervoor het ik alweer het mooie Maja papier gebruikt 
Vintage Autumn Basic


Ook de binnenkant  bekleed en de vakjes gedeeltelijk


De hoeken zijn van Joy 6002/0149
en heb ik bewerkt met Frantage poeder, 
dit geeft een heel leuk effect.


Ik heb diverse roosjes, gebruikt, een swirl van MB,
kralenkoord, lichtroze tule


Een houten label bewerkt met Frantage poeder en rub-ons


Hier nog een foto van bovenaf, de metalen hoekjes zijn van ?
Het ovale lijstje is van Melissa Francis, had ik nog in mijn voorraad.
Alle randen, zowel van het papier als van de doos met Distress Ink,
Walnut Stain bewerkt.


Het is de bedoeling dat ik mijn plaatjes erin ga bewaren,
maar hij staat nog steeds op de schouw te pronken.
Ik ben er heel blij mee.

In de winkel van Hobbyhome kun je nog
t/m Woensdag 30 April genieten van 20% korting op 
het gehele assortiment, dus zoek je nog iets, 
dan zou ik zeker een kijkje nemen.

Fijne dag allemaal,










19 opmerkingen:

  1. wauw, het werd een superdoosje zo ! knap hoor!
    veel beterschap gewenst
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een werk moet dat zijn geweest, maar met een prachtig resultaat.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je de theedoos prachtig opgepimpt. Mooi papier ook. In het echt is die nog veel mooier.

    Dat schiet niet op als je weer last van je voet hebt. Hopelijk wordt het weer snel beter.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende doos heb je gemaakt van die theedoos Lia....super sjiek hoor....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar heb je vast veel werk aan gehad, maar wat een fantastisch resultaat, Lia! Heel mooi! Veel plezier van je mooie creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Lia! Leuk idee ook :) ik moet nog steeds mijn theedoos eens bekleden, is al een jaren plan geworden!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOO wat heb je dit schitterend omgetoverd, wat een juweeltje om te zien zeg, dat is echt een pronkstuk en mag je trots op zijn. Vervelend van je dikke voeten, succes bij de huisarts en beterschap.Fijn week, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterende theedoos heb je ervan gemaakt Lia - wat mooi, een echt pronkstukje, echt super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind dit een heel mooie foto doos geworden je hebt er een prachtige creatie van gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag hem al voorbij schuiven op het blog, prachtig gedaan Lia en inderdaad heel handig om plaatjes in te bewaren! En ik kan me indenken dat ie voor gebruik nog mooi staat te pronken!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooi en leuk gedaan! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi lia
    wat een pronkstuk heb je gemaakt en aan alle kanten zo mooi gemaakt!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Lia,
    Wat heb je de theedoos mooi gepimpt, je kent hem helemaal niet meer terug, knap werk..Hoop dat het met je voeten weer beter zal gaan..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is supermooi, Lia!! Echt een platje. Toevallig ben ik bezig geweest met een houten doos te pimpen voor thee. Heel leuk om te doen. Mooi dat je de binnenkant ook hebt gedaan. Ben wel benieuwd hoe lang hij beneden blijft staan...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een superleuke doos heb je gepimpt. Handig om er plaatjes in te bewaren.
    Beterschap met je voeten.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een pronkstuk Lia, kan me voorstellen dat je het nog even beneden laat staan voordat de plaatjes er in gaan! Hoop dat de dokter direct een oplossing voor je voeten had en het snel weer in orde zal zijn!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je hier een prachtige doos van gemaakt Lia, kan me voorstellen dat je er trots op ben.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.