Volgers

zondag 14 februari 2016

Up-date

Hallo allemaal,

het is alweer een paar weken geleden dat ik op mijn blog een post plaatste.
Doordat dan weer mijn man, dan weer ikzelf in de lappenmand zit, we vullen elkaar steeds aan haha, komt het bloggen er gewoon niet van, momenteel kost het allemaal best veel energie hoor, ik kijk wel, maar reageer ff niet.
Hopelijk komt de zin en fut snel weer terug, om eens wat te plaatsen en jullie blogs te bezoeken.

Dus ik zeg wel tot hopelijk weer snel!!

Groetjes Lia

11 opmerkingen:

  1. Jammer voor jullie alletwee dat het nog niet zo lekker gaat met de gezondheid...hopelijk gaat dat snel beter worden....geen zorgen maken om je blog hoor, als je weer wat moois gemaakt heb komen we daar vanzelf achter... ...leuk dat je even wat van je laat horen..
    Sterkte met alles..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wens jouw en je man heel veel sterkte, en dat je weer gauw op mag knappen en weer wat leuks kan doen.
    Beterschap....Liefs Ghea ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wens je heel veel sterkte en beterschap groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om je even te horen Lia.
    Sterkte en beterschap voor jullie.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel beterschap hoor Lia ! Dat bloggen komt vanzelf wel weer !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat komt me helaas heel bekend voor Lia, hier is het ook van de lamme helpt de blinde lijkt het wel..........het moet mar snel lente worden!!!Rustig aan, wij lopen niet weg!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Naar hoor Lia, elke keer om de beurt ziek. Ik hoop voor jullie beiden dat jullie snel weer de oude mogen zijn. Doe maar lekker rustig aan en neem voldoende rust. Wel goed blijven eten hoor, vooral je fruit want daar zitten de meeste vitamientjes in, hihi!! Beterschap voor beiden.
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kan me voorstellen hoor dat je hoofd er niet naar staat, wens jullie beide beterschap toe!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tot snel! Hopelijk knappen jullie snel weer op.
    Sterkte!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beterschap er mee. Ik hoop dat jullie snel weer opknappen en dat je weer zin in kaarten maken krijgt!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.