Volgers

vrijdag 12 augustus 2016

Summertime???

Hallo allemaal, soms heb ik echt een schop onder mijn ...
nodig hoor, maar hier ben ik dan met een nieuwe post




De nieuwe lijn "Summertime" van Maja Design vond ik
weer zo leuk dat ik er alweer aardig wat kaartjes mee maakte.
Het bovenste kaartje wijst zich wel een beetje vanzelf,
de bloem maakte ik van een Crealies mal


Van de blauwe kaart, zag ik een gelijkwaardig model op
FB maar ik weet echt niet meer bij wie.
Het is een enkele kaart gemaakt met stencil van 
Dutch Doobadoo, en mallen gebruikt van o.a.
MD en Joy
Je kunt de kaarten eventueel in het echt bewonderen bij

Bedankt voor jullie bezoekjes en tot ziens



7 opmerkingen:

  1. Nou dat zijn twee heel mooie kaartjes! Prachtig papier is dat toch van Maja Design. Wel prijzig, maar heel mooi!
    Leuk dat we weer wat van je horen, Lia. Enne die schop, die kan ik je niet geven, dat moet je zelf maar doen ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten Lia. Schitterende materialen. Heel mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lia,
    prachtige kaarten heb je gemaakt, het Maja papier is super..en laat ik nou ook bezig zijn met een fietskaart..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten Lia. het papier van Maja is erg mooi.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige kaartjes Lia....neem de tijd en dan komt het wel weer!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaarten Lia, Het papier van Maje is echt super mooi! Het kaartje met de fiets is mijn favoriet. Fijne dag en groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.